Sivut

lauantai 2. tammikuuta 2016

Se tunne, kun sinulla on uusi nukke kainalossasi:)))











Minä olen niin onnellinen :))) Hupsis unohdin tervehtiä teitä, olinpas töykeä anteeksi. 

Heips ja hyvää uutta vuotta kaikille^3^

Juu siis olen todella onnellinen. Tanssahtelen uusi rakkaus pakkaus kädessäni ympäri taloa ja olen ONNELLINEN! :))) 

Tiedättekö varmasti tiedätte sen tunteen, kun paketti tulee postista ja avaat sen ja sieltä paljastuu TÄN TÄN TÄÄÄÄÄÄÄ

uusi NUGSU PUGSU!!!! 

Juu oon niin fiiliksissä, hyvä että pystyn edes kirjoittamaan tätä postausta. "No niin Ansela rauhoitu, rauhoitu"  

Nukke on siis joululahja isältäni (isäni ei todellakaan valinnut nukkea ehei!!! MINÄ valitsin ja tilasimme sen yhdessä) Nukke on periaatteessa käytetty periaatteessa ei... Joku nainen oli ostanut sen uutena ja avannut sen, mutta myi sen eteen päin, ei kai ollut tyytyväinen en tiedä, mutta minä todellakin olen tyytyväinen!:D  Hän on minulle rakas ja tuli hyvästä kodista parempaan  uuteen kotiin. Haluatte varmasti jo nähdä kuvia ja tietää ofc mallin.


neiti on malliltaan Dal (kyllä näitte oikein dal) Tweety^^ Minulla oli monia muita nukke ehdokkaita, mutta kyllä tämä malli eniten sykytti sydäntäni.  Hän kotiutui tänne 29.12.2015, mutta en ole ehtinyt ottaa kuvia ja sehän tarkoittaa sitä, että postausta blogiinkaan ei ole tullut...

Neidillä ei vielä ole nimeä ja hän on vielä stock kunnossa, sillä kilala oli kiinni, kun olin hesassa ja en pystynyt ostamaan obitsua:(((

Eiköhän tässä ollut kaikki sanottavani teille, joten siirrytään niihin kuviin, yrittäkää jotenkin nauttia niistä...;)


















'


























Siinä hän siis oli!^^ Mitä mieltä hänestä olette? Nauttikaa lomasta, kun sitä on vielä jäljellä:))) 





vielä kerran 

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE^3^



4 kommenttia:

  1. IHANA IHANA IHANA!!!!!!!!!!!<3333333
    Toi malli on niin söppänä oikeesti ja tykkään peruukista paljon!
    Toi huppari oikeesti on rakkaus!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3

    Hyvää Uuttavuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että kommentoit postauksiini<333 olen todella kiitollinen ja uusi nuksu myös^^ Itsekin pidän tästä mallista todella paljon nun Hyvää uutta vuotta sinulle ja nuksuille täältä myös!

      Poista
  2. Sori, mutta en löyä lukijapalkkia? Ihana blogi muuten :3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lukijapalkki on kyllä... laita internetversio jos katsot mobiiliversiona, pitäisi olla ylhäällä oikealla;) ihana kuulla että pidät blogista ^^

      Poista